AdvertorialKdyž se na jevišti potká Jeanne Damas a Joanna Kulig
4. 9. 2018
"Yes Sir, I can Boogie." Podzimní kampaň značky Reserved vás stoprocentně roztančí.
Jedna je známou evropskou IT girl, kterou na Instagramu sleduje více než 900 tisíc lidí a všichni ji milují pro nadčasový styl a sebevědomý cool vibe, Francouzkám tak vlastní.
Druhá září v milostném eposu Studená válka, novém filmu Paweła Pawlikowskiho, který sklidil ocenění kritiků na filmovém festivalu v Cannes i vlnu ohlasů po celém světě.
Obě velmi ambiciózní, s velkým smyslem pro humor, a obě s jasným životním cílem – nevynechat žádnou příležitost se bavit a ukázat, že život musí být v první řadě zábava.
A právě proto se Jeanne Damas a Joanna Kulig potkávají. Přímo na jevišti, přímo ve světle reflektorů, v prvním díle nové podzimní kampaně značky Reserved: "I Can Boogie".
Jste připraveni tančit?
Baby, I wanna keep my reputation, I'm a sensation, You try me once, you'll beg for more, oh.
Krátký film v režii Gordona Von Steinera a choreografie pod taktovkou uznávaného Richarda Jacksona, který má za sebou mimo jiné i spolupráci s Lady Gagou, připomíná 70. léta a velkolepý hudební festival v italském San Remo, kde hrála prim ženskost a vášeň, a kdy byla vystoupení pečlivě nacvičena do posledního detailu, a přesto zbyl prostor pro improvizaci, která uměla strhnout davy.
Retro odkazy a zejména nadčasová elegance a smyslnost po vzoru hollywoodských ikon 60. a 70. let prochází celou kampaní a je i hlavní životní inspirací pro obě protagonistky: Jeanne i Joannu. Nestydí se, že flirtují nebo svádějí. Ony se přišly bavit!
A co vy – can you boogie?