Advertorial

Liga výjimečných. Když se potká Rihanna, Steven Klein a Francis Kurkdjian s Diorem

Nelze tomu uniknout. Nová kampaň na ikonickou vůni J'adore od Diora s Rihannou v hlavní roli přináší novou energii, nový pohled na slavný parfém i novou touhu se ponořit do zlaté aury. Co říkají tři hvězdy, které společně okouzlují svět velkolepou podívanou? 
Foto: Steven Klein pro Dior
Rihanna v kampani na parfém Dior J'adore
Od roku 1999, kdy se poprvé objevil na trhu, přepisuje parfém J'adore od Diora všechna možná pravidla a poučky, vytváří si vlastní, a to včetně trendů, které následně mění svět vůní i styl propagace. Po dvou dekádách, kdy v roli tváře vystupovala oscarová herečka Charlize Theron, tu však máme další megahvězdu.
Rihanna převzala pomyslné žezlo a nyní to je ona, kdo ztělesňuje glamour styl a nadčasovou eleganci J'adore. Výběr samozřejmě ani tentokrát nebyl náhodný, zpěvačka, podnikatelka a filantropka v jedné osobě má k vůni velmi osobní vztah. „Tento parfém jsem vždy milovala. Moje matka pracovala v parfumerii a nosila domů testery, když už byly téměř prázdné. V domě byl vždycky flakon J'adore.“ Nabízí se samozřejmě otázka, jak sama vnímá parfém, s nímž se rozhodla spojit. „Je to jedinečná vůně, svěží a sexy zároveň. Není ani příliš kořeněná, ani příliš jemná, ani příliš čistá. Dokáže vám dodat sebevědomí, probudit vzpomínky a přenést vás na jiné místo. J'adore dává ženám pocit, že se mohou stát tím, kým v hloubi duše skutečně chtějí být.“
Nepotřebujete oblečení, když máte na sobě J'adore... to je ten outfit. Čisté zlato! Díky legendě Francisi Kurkdjianovi.
Svou novou roli bere Rihanna evidentně velmi vážně. S módním domem Dior ji totiž pojí dlouholetá spolupráce, která se od 1. září 2024 proměnila v cosi skutečně výjimečného. Není na trhu mnoho vůní jako J'adore a ještě méně takových, co mají tak velký dopad na beauty scénu a za které mluví nejen bohatá historie, ale také zářivá přítomnost. I pro ty nejslavnější tváře světa jde o výjimečnou událost, když se mohou spojit s něčím tak kultovním, co znají všichni. „Být součástí historie značky je vždycky čest a reprezentovat nyní J'adore je ještě větší zodpovědnost, protože tato vůně je pro Dior důležitá,“ hlásá Rihanna.
Nové kampaně se ujal Steven Klein, který o nové tváři říká: „Její aura je ohromující, jako by přicházela z jiného světa. Snímky, na nichž září, doslova ztělesňují něco jedinečného, co tu ještě nebylo. S J'adore se proměňuje v živoucí bohyni, královnu ve svém království, která plně ztělesňuje vznešený charakter parfému, jenž oslovuje ženy na celém světě.“
Tento film objevuje nový vesmír, který propojuje několik světů a několik epoch.
První kampaň s Rihannou se týká vůně L'Or de J'adore. První interpretace ikonického parfému od Francise Kurkdjiana, který působí od roku 2021 v roli in-house parfémáře značky Dior. Ten se na legendární kompozici z bílých květů a vanilky podíval zcela novýma očima. 
Christian Dior říkával, že jeho modely reprezentují všechny ženy na světě. Díky kouzlu a síle J'adore jsem se odvážil představit si, že se zase já chopím všech květin na světě, se vší odvahou, extravagancí a rozhodností, což jsou vlastnosti typické pro značku Dior,“ vysvětluje parfémář Francis Kurkdjian. „Chtěl jsem přejít od aury J'adore k auře L'Or de J'adore a její čichové kvintesenci, zbavené nadbytečných prvků. Chtěl jsem dát květinovému rukopisu J'adore racionálnější, modernější a univerzálnější tón, vrhnout nové světlo na vůni, která je impresionistickým mistrovským dílem složeným z nesčetných kaleidoskopických akcentů. L'Or de J'adore se vrací k tomu podstatnému, oslavuje krásu květin zahalenou do jemného slunečního svitu. Taková je L'Or de J'adore, vůně připomínající bohatou náruč květin.”