Make-upVše, co jste chtěli vědět o novém make-upu Jimmy Choo
Josef Šlaich11. 3. 2020
Ke třpytivému psaníčku a střevíčkům, pro které by miliony žen vraždily, nyní přibudou neméně působivé rtěnky, laky na nehty a parfémy. Vítejte ve svůdném světě Jimmy Choo.
Pro většinu módních značek je v posledních letech obchodní model jasný. Oblečení a doplňky jednoduše nestačí. K nalákání nových zákazníků využívají ty nejlepší módní domy beauty průmysl.
Jen v posledních deseti letech jsme mohli být svědky hned několika důležitých milníků. Před sedmi lety představil
Marc Jacobs stejnojmennou řadu líčení a skincare čítající 120 produktů.
O rok později ho následoval
Christian Louboutin uvedením kolekce laků na nehty ukrytých do ručně vybroušených lahviček se špičatým hrotem a krabiček, jejichž výroba trvá 22 týdnů.
Ke změně došlo také u
Gucci. Kreativní ředitel Alessandro Michele znovuoživil zašlou krásu Gucci Beauty launchem 58 rtěnek ve třech různých finiších. Jen během prvního měsíce se jich prodalo přes milion kusů. Začátkem března začal s prodejem rtěnek v černo-bílo-zlatých obalech od Pierra Hardyho ve 35 vybraných zemích a online francouzský
Hermès.
O tom, že budou úspěšné, nemusíme dlouho polemizovat. Nyní se k řadě značek přidává také obuvník
Jimmy Choo.
Na co se můžete těšit?
Značka proslulá svými lodičkami, kabelkami, brýlemi a parfémy rozšiřuje portfolio o řadu dekorativní kosmetiky. Stejně jako poslední parfém Fever je neskutečně sexy. Možná právě proto dostala název Seduction collection.
K dostání je zatím od 3. března exkluzivně v londýnském
Harrods a flagship storu Jimmy Choo. Obsahuje osm odstínů laků na nehty, deset rtěnek a šest parfémů.
Lahvičky laků na nehty mají tvar vybroušených krystalů s nude uzávěrem a extra velkým štětečkem pro snadnou aplikaci. Pro ty, kteří chtějí vsadit na osvědčenou klasiku, doporučujeme červený odstín Hollywood Red, ale jestliže máte raději tmavší barvy, pak je lak v odstínu Burgundy Night tím pravým. Milovnicím třpytek padne do oka Glitter Lover nebo Stardust. Pièce de résistance? Odstín Sweet Pink.
Rtěnky mají vlastní kožená pouzdra. Klasický bullet tvar zdobí hadí potisk odkazující na hojně používaný motiv návrháře. Stand-out odstínem je Golden Choo, který je rozhodně po odvážné, ale vybrat si můžete i nenápadnější Tender Pink.
Každá z nich je přitom jemně parfémovaná vůní Irish Crush, čímž se dostáváme k samotným vůním. Jejich opulentní složení doslova vybízí k nošení na večírky a společenské akce. Oslovil nás především smyslný parfém I Want Oud a Amber Kiss. Očekává se, že pokud bude kolekce stejně úspěšná jako dosavadní parfémy, rozšíří ji Jimmy Choo postupem času o další novinky.