Je to asi nejhorší noční můra všech účastníků pařížského fashion weeku: Přijít na přehlídku ve zbrusu nových šatech, na kterých je ještě visačka.
Quelle horreur! Přesně to se stalo
Kim Kardashian. Hvězda reality show a podnikatelka přišla na představení kolekce
podzim – zima 2024/2025 Balenciaga v černých krajkových šatech s otevřenými zády, vlečkou až na zem a velkou bílou visačkou, která byla stále připevněná na zádech. Netrvalo dlouho a internet si toho všiml. „To na jejích šatech je cenovka?" zeptal se jeden z fanoušků na TikToku Vogue. Ukázalo se, že šlo o záměr – s laskavým svolením Demny.
V celé nové kolekci
Balenciaga pro podzim/zimu byly na nejrůznějších modelech – včetně kostkovaných sukní a oversized tašek – připevněny velké bílé cenovky. Vzhled Kardashian tedy sloužil pouze jako pokračování toho, co bylo prezentováno na přehlídkovém molu. Zásadní otázka zní: Proč
Balenciaga záměrně ponechal všechny visačky na modelech? Možná to byl Demnův způsob, jak okomentovat raketově rostoucí ceny luxusní módy. Designér ke své práci rád přistupuje drze a ironicky. Nebo se návrháři prostě líbily a věděl, že se o nich bude mluvit. Říká se, že každá reklama je dobrá reklama. Ať už je to jakkoli, Kardashian, jeho velká múza, byla zřejmě tím nejlepším VIP hostem v první řadě, který mu získat publicitu dokázal.