CelebrityPaul Mescal vyměnil meč a štít za oblek a vintage hodinky
Daniel Rodgers29. 10. 2024
Ne všichni gladiátoři potřebují kilt nebo stejně odhalující šortky, aby kolem sebe vzbudili rozruch.
Dva tisíce let předtím, než se voda z vany Jacoba Elordiho začala prodávat ve formě svíček, zažívali gladiátoři ve starověkém Římě neobvyklou slávu. Pot těch nejstatečnějších bojovníků se míchal do kosmetiky pro zářivou pleť, zatímco jejich krev se považovala za silné afrodisiakum, které údajně léčilo i neplodnost. V době největšího rozkvětu této tradice získávali někteří gladiátoři soukromé a komerční sponzory, kteří se tak chtěli domoci přízně veřejnosti. Jejich tváře se objevovaly na lahvích vína, mastech a dekorativních vázách, postavy s jejich podobou se reprodukovaly v akčních figurkách pro hraní dětí. Zdá se, že cirkus kolem celebrit se v průběhu věků příliš nezměnil.
Paul Mescal, který sice není gladiátorem, ale jednoho hraje v pokračování velkofilmu Ridleyho Scotta, o víkendu plnil své vlastní povinnosti coby globální ambasador značky
Cartier, když se účastnil večeře pořádané značkou pro herecké obsazení filmu
Gladiator II spolu se Scottem, Denzelem Washingtonem, Fredem Hechingerem a Connie Nielsen. Herec měl na sobě prodloužený náhrdelník – dražší verzi někdejšího náhrdelníku Connell – a náramkové hodinky Gondole z roku 1977. „To jsou druhé
hodinky ze 70. let, které jsem v poslední době měl na sobě,“ říká Mescal o masivním zlatém designu, který navazuje na 120letou tradici „tvarovaných“ hodinek značky
Cartier, a dodává, že jeho dalším favoritem je model Incurvée z roku 1976. Oba
vintage modely se na e-shopech prodávají za více než 5 000 liber.
Ale
Paul Mescal je také mužem z lidu – milý kluk odvedle, jehož hvězda raketově stoupá vzhůru. Jeho oblek na míru navrhla značka Etch, kterou vede rodina jeho kamaráda na severu Anglie. Herec zvolil jednořadé sako s kapsou a široké kalhoty ohrnuté ve stylu 70. let. (Mescal si tuto konkrétní módní éru rychle osvojil.) Etch je specializovaná krejčovská firma sídlící v Leedsu, která má zastoupení po celé Velké Británii a za úkol si dala demokratizovat zakázkovou výrobu obleků mimo honosné prostředí Savile Row. Ne všichni gladiátoři potřebují kilt nebo stejně odhalující šortky, aby vzbudili zájem veřejnosti.