Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Celebrity

Lady Gaga, Jennifer Lopez a Huda Kattan představí vlastní kosmetické značky

Josef Šlaich10. 1. 2019
Mother Monster si během nahrávání šestého studiového alba udělala čas a spustila dlouho očekávané webové stránky k chystanému beauty projektu. Co všechno můžeme nejen od hvězdy filmu A Star is Born čekat?

Make-up podle Mother Monster

První zvěsti o tom, že by Lady Gaga měla pracovat na kosmetických produktech, unikly do světa v květnu loňského roku, když si podala žádost o ochrannou známku na značku Haus Beauty. V žádosti jsou uvedené možné kategorie produktů: make-up, péče o pleť, rtěnky, lesky na rty, paletky, oční stíny a tužky na obočí. Nechybějí ani parfémy, péče o pleť a tělo - cleansery, tonery, krémy a peelingy.
Poté, co byla žádost v červenci 2018 schválena, se na jejím Instagramu postupně objevilo několik make-up fotek s hashtagem #haus, #hausofgaga a #hausbeauty. Gaga už má za sebou například spolupráci s firmou Coty, která zaštítila dvě vůně, a kampaň na rtěnku VivaGlam pro MAC Cosmetics, takže bylo jen otázkou času, kdy začne koketovat s myšlenkou založení vlastní značky.
Teď to vypadá, že se možná prvních produktů dočkáme ještě letos. Oficiální webová stránka značky Haus Beauty je již spuštěna, ale zatím se toho z ní moc nedozvíte. Po prokliknutí na vás vyskočí černá stránka bez jakýchkoliv náznaků toho, co se chystá. Máte však jedinečnou příležitost zaregistrovat se a dozvědět se o novinkách jako první. 
Mezitím Gaga odstartovala svou koncertní rezidenci pod názvem Enigma v Las Vegas, která bude probíhat do začátku listopadu. Do té doby už snad budeme vědět víc. 

J.Lo glow v lahvičce

Nový projekt Jenny from the Block nesouvisí s hudbou ani filmy. "Brzy představím vlastní řadu péče o pleť. Pracuji na ní už strašně dlouho, protože nechci uvést něco obyčejného," prozradila Jennifer Lopez během promo tour k filmu Second Act (Znovu ve hře). Dav jejích fanoušků pochopitelně přijal zprávu s velkým nadšením. 
"Dost často se mě lidé ptají, co používám, obzvlášť teď, když jsem starší. Chci, aby to bylo něco, co zahrnuje všechny věci, které jsem se naučila, a všechna tajemství, která mám. Nemá to nic společného s jehlami." Kdy a co přesně můžeme od této divy čekat, je ve hvězdách. Jisté je zatím jen to, že bude po boku Madonny, Kim Kardashian, Kylie Jenner a Rihanny další slavnou osobností, která rozvíří stojaté vody beauty průmyslu. 

Beauty export z Dubaje 

Vlivná bloggerka a youtuberka Huda Kattan nehodlá zpomalit a již brzy bude mít na starosti hned tři značky. V roce 2013 prorazila se svými umělými řasami, tekutými rtěnkami Liquid Matte a paletkami očních stínů Huda Beauty. Ke konci loňského roku přišla se samostatnou značkou parfémů Kayali, inspirovanou tradicemi Blízkého východu a vrstvením jednotlivých vůní. 
Teď se instagramová hvězda s více než 30 miliony followers chystá zaměřit na péči o pleť. Identita nové značky by podle jejích slov měla odrážet potřeby sledovatelů a být samostatnou jednotkou na trhu. Které aktivní ingredience a technologie využije? Jak bude vypadat balení produktů? Huda Kattan bližší informace neposkytla, a tak si zatím můžete zkrátit dlouhé čekání videem o její kosmetické rutině a full-glam make-up tutorialem v "economy" třídě.