MódaVánoční snění, které si můžete dovolit
Magda Žůrková14. 12. 2022
Rolničky, třpytky, sněhové závěje, rozzářené oči nebo cinkající skleničky šampaňského. Nejaktuálnější kampaně světových značek jsou sváteční náladou přímo prošpikované — pojďte si je užít společně s námi.
Vzpomínka na Warhola
V letech 1957 až 1962 vytvořil Andy Warhol pro klienty Tiffany & Co originální pohlednice. Letos značka zalovila ve svém archivu, aby Warholovy ilustrace znovu ožily — jako motivy vánočních ozdob a hracích karet v limitovaných edicích. Vánoční video, jak jinak než inspirované Warholovým newyorským studiem The Factory, natočil americký fotograf a režisér Mario Sorrenti. A před jeho objektivem stála Hailey Bieber.
Foto: Courtesy of TIFFANY & CO.
Svět Harrods podle Dior
Dior v letošním roce přebral vládu nad vánoční výzdobou legendárního londýnského obchodního domu Harrods, poprvé v historii. V Dior podání se tak objevují úchvatné interiérové instalace i výlohy, dramaticky se změnila také světla na fasádě domu. Uvnitř nákupního centra zase naleznete dva nevídané Dior pop-upy se speciálními dárky, které si můžete nechat personalizovat. To ale není z dílny Dior vše — při této příležitosti se otevírá i Café Dior, kde můžete ochutnat voňavé perníčky i výtečná teplá jídla.
Kouzelná cesta do dětské duše
Nejnovější kapitola kampaně „Towards a Dream“ nás zavádí vstříc zimním dobrodružstvím — k zasněženým vrcholům, které se vypínají nedaleko chilského města Pucon. Fotografka Viviane Sassen zachytila scény protkané kouzelnou atmosférou, skrze perspektivu rozzářených dětských očí. Hlavní roli hraje samozřejmě kufr Louis Vuitton, ovšem jako dopravní prostředek a základní stavební kostka nespoutané dětské představivosti.
Foto: Courtesy of Louis Vuitton
Ikonický medvídek ve 3D
Salvador Tous Blavi, zakladatel značky TOUS, začínal jako hodinářský učeň v roce 1920. Od té doby se španělská rodinná firma značně rozrostla. A nyní o sobě dává znovu vědět — prostřednictvím svého ikonického medvídka, který ovšem prošel menší proměnou, a také tváře modelky Lindsey Wixson. Právě 3D formát, trojrozměrnost, je ústředním motivem i nové kolekce šperků.