Značka Yeezy přitom rozhodně nestrádá. Podle časopisu Forbes dosáhla jen v loňském roce obratu ve výši 1,5 miliardy dolarů. Doufejme, že jde tentokrát o správná čísla.
O tom, jak bude potenciální Yeezy sortiment vypadat, toho zatím moc nevíme. Pokud se však inspiruje módní kolekcí Yeezy Season, můžeme očekávat neutrální zemité tóny a stříbrné detaily. Má snad v plánu spolupracovat s KKW Beauty?
Nejedná se zdaleka o první pokus. Zpěvák hitu Closed On Sunday podepsal v roce 2009 smlouvu, ze které měla vzejít řada parfémů pod záštitou firmy Parlux Fragrances. Nakonec bezúspěšně.
Módní impérium se snažil rozšířit loni v červnu. Žádost o ochrannou známku na Sunday Service mu nakonec byla zamítnuta v říjnu, protože si ji někdo nechal zaregistrovat před pěti lety. Teď ji pozměnil a čeká na schválení.