Její písně odrážejí atmosféru moderního městského života, plného kontrastů mezi povrchností a hloubkou, svobodou a omezeními. Neexistuje téma, kterého by se bála. Písně jako Le Ragazze di Porta Venezia a Pazzeska se staly symbolem nové vlny italského feminismu, který neodmítá sexualitu, ale naopak ji oslavuje jako nástroj síly a sebeurčení. Její koncerty jsou proslulé svou intenzitou. Zpátky se umělkyně nedržela ani v Praze. „Ta maska je tam, odkud pocházím, totiž z Venuše, zcela běžná. Kostýmy mám na míru od návrháře Lorenza Seghezziho. Těšte se na nevšední show, na únik z reality," říká nám umělkyně těsně před vystoupením. Jsme v zákulisí a máme výhradní právo ji sledovat, jak se připravuje. A pokud se do fenoménu
M¥SS KETA chcete kousnout ještě víc, přečtete si rozhovor Jany Patočkové ze srpnového tištěného vydání Vogue CS.