Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Vogue Daily

Produkty (RED) pomáhají

Tereza Munnigh24. 10. 2018
Červené jako krev. Světové značky ve spolupráci s organizací (RED) barví své produkty do rumělkova, aby společně bojovali proti viru HIV a AIDS. Může jít konzum a altruismus ruku v ruce?
(RED) v roce 2006 založil Bono a Bobby Shriver, aby upozornili na světovou problematiku HIV a AIDS, a přispěli k jejímu řešení a stabilizování. Chlubí se tím, že 100% peněz ze spoluprácí, které z podílů (RED) produktů organizace získá, jde přímo do Globálního Fondu. Ten je dál distribuuje v potřebných oblastech (zejména Afriky) v podobě programů a léků. U každého produktu můžete i přímo zjistit, kolik dní léčiv jste jím přispěli. Pod svou iniciativou zapojují firmy ze soukromého sektoru a během dvanácti let své existence se s už spojili se značkami jako Apple, Canon, Converse, Giorgio Armani, Montblanc, Nike, Starbucks, S'well nebo Vespa. 
Následující galerie představuje červenou selekci, která může udělat radost vám nebo vašim blízkým, a zároveň o trochu zlepšit kvalitu života někoho na druhé straně země.
 (Vespa (946) CC, Vespa, 9160 Euro
1 / 11
(Vespa (946) CC, Vespa, 9160 Euro
Foto: Archiv Vespa