Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Cestování

Nevšední kosmetické obchody, kvůli kterým si budete chtít koupit letenku

Josef Šlaich27. 1. 2019
Luxusní interiéry, špičkový zákaznický servis, ty nejlepší adresy. V době online nákupů musí zážitek z návštěvy kamenného obchodu zanechat nesmazatelný dojem. Nechte se inspirovat tipy Vogue CS Junior Beauty Editora Josefa Šlaicha.

OFFLINE ATELIER BEAUTÉ CHANEL

Prosvětlené prostory v newyorské čtvrti SoHo jsou plné interaktivních tabulí a pečlivě uspořádaných výloh, za které by se nemusela stydět ani Marie Kondo. Ráj pro všechny beauty junkies!
Hned při vstupu dostanete klíč od skříňky s logem "C-C", kam si můžete odložit osobní věci. Poté si vytvoříte online profil, kam si v průběhu testování kosmetiky pouhým kliknutím uložíte všechny své favority. Zážitek z nákupu je umocněný propojením s digitální platformou, což vás nenutí nakupovat okamžitě, ale dává perfektní příležitost nechat si poradit od vyškoleného personálu, otestovat vytoužené produkty na vlastní kůži a zjistit, který je pro vás ideální. Pro tyto účely pochopitelně nechybí řada elegantních umyvadel na mytí rukou a obličeje, takže můžete začít doslova s čistým štítem.
V oddělení s make-upem najdete všechny odstíny rtěnek, jaké si jen dovedete představit, rozřezané do individuálních plastových boxů. Zde také budete moci prozkoumat různé odstíny očních stínů, které zaplňují celou jednu stěnu místnosti. Rozhodně nezapomeňte zaskočit do parfémového baru, kde vyzkoušíte vůně prostřednictvím očíslovaných porcelánových testerů. Co číslo, to jeden parfém. Tak který bude ten váš?
PS: Dokonalé fotky na Instagram máte zaručené.
120.5 Wooster Street, New York
1 / 5
Foto: Chanel Beauty

NEW YORK DOBÝVÁ EVROPU - MILK MAKEUP

Stoprocentně veganské a cruelty-free produkty zrozené z odkazu foto studia Milk a místní kreativní komunity patří k nejvyhledávanějším millennial-friendly značkám současnosti. Autentický styl, chuť experimentovat a inkluzivní kampaně jsou totiž pro moji generaci stejně důležité jako dobře naformulovaná kosmetika.
Donedávna jsem si jejich multifunkční tyčinky musel vozit z New Yorku, nebo škemrat u kamarádů, aby mi alespoň jednu přivezli z cest. Tomu už je naštěstí konec, protože značka Milk Makeup je konečně k dostání exkluzivně online na CultBeauty. Tento víkend je pak po dobu 48 hodin otevřený speciální pop-up store v londýnském Covent Garden. Těšit se můžete na goodie bags, dárky k nákupu a speciální set Meet the Fam, který obsahuje ty nejprodávanější produkty, jako je třeba Blur Stick nebo Watermelon Serum. Já si rozhodně pořídím nový balzám na rty s výtažkem z konopí. A co vy?
Kde: Milk Makeup London pop-up shop (26. - 27. ledna 2019)
6a Langley Street,
WC2H 9JA London
Autor: Milk Makeup
Foto: Milk Makeup

ONSEN PODLE LUSH

Pokud nějaký národ dotáhl umění koupání k dokonalosti, byli to právě Japonci. Proslulé lázně onsen jsou neodmyslitelnou součástí japonské kultury. Výzkumy však ukazují, že mladší generace preferuje spíš rychlou sprchu než dlouhou koupel. Anglická firma Lush se rozhodla tento trend zmírnit tím, že na jedné z nejfrekventovanějších ulic v Tokiu otevřela vůbec první kamenný obchod věnovaný pouze svým proslulým koupelovým bombám. 
V unikátním concept storu najdete 35 nových bomb, speciálně vytvořených pro japonský trh, a 25 retro bomb, které už se dlouhá léta nevyrábí. Součástí obchodu je dlouhý pohyblivý pás, na kterém místo suši jezdí bomby do koupele inspirované kulturou Země vycházejícího slunce.
Jediným možným způsobem, jak nakupovat, je stáhnout aplikaci Lush Labs, namířit čočku chytrého telefonu na bombu, která vás zajímá, a rázem se vám na displeji zobrazí všechny informace, jako je přesný název, složení a cena v několika jazycích. Future is now!
Kde: Lush Harajuku
Onishi Building 1st/2nd floor, 1-13-11 Jingumae
Shibuya-ku, Tokyo
1 / 6
Foto: Lush Japan