Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

60 let Kérastase: Když je hlas i vlas ženy důležitý

19. 11. 2024
Legendární značka vlasové kosmetiky slaví své 60. narozeniny. Jaké dárky nyní nadělí svým zákaznicím, aby posílila jejich vlasy – i ženské hlasy?
Autor: Kérastase
Foto: Kérastase
Značka Kérastase staví od roku 1964 svůj úspěch na svých exkluzivních produktech a salonním ošetření, zajištujícím výjimečnou péči o pokožku hlavy a vlasy. Všechny její produkty vycházejí z vědeckých poznatků, odborných znalostí a intuitivního porozumění tomu, co zákazníci skutečně požadují od vlasové péče. Kérastase také pokračuje v posouvání hranic ve společnosti prostřednictvím hlasů úžasných osobností, které značce propůjčily svou tvář, a také kampaně Power Talks. Ta nabízí bleskové mentorství a podporu, jež umožňuje ženám projevit sílu sdílením svých zkušeností. A jede se dál.

Značka Kérastase slaví své 60. narozeniny

Koho zajímají čísla, tomu uděláme radost. Značka Kérastase nyní slaví neuvěřitelných 60 let, působí ve více než 60 zemích a její přípravky při své práci využívá přibližně 150 000 kadeřníků. Není divu, filozofií značky je totiž péče na prvním místě, přičemž tato myšlenka sahá nad rámec jejích produktů. Týká se jak péče o všechny typy vlasů a všechny jednotlivé lidi, tak péče o svět, ve kterém žijeme. A to je také další krok, který kromě té nejlepší péče o vlasy Kérastase dělá a plánuje i do budoucna. Tento brand je i nadále průkopníkem ve svém oboru, ale současně se snaží o pozitivní změny a usiluje o vytvoření rozmanitější, inkluzivnější a odpovědnější budoucnosti.
Autor: Kérastase
Foto: Kérastase

Jak souvisejí vlasy, svoboda a odpovědnost

„V 60. letech se všechno měnilo velmi rychle – styly, postoje, příležitosti. Hnutí za občanská práva bylo v plném proudu a ženská emancipace na dosah. Kérastase naslouchal ženám a dal jim sílu hrát si se svými vlasy absolutně svobodně a bez kompromisů,” říká prezidentka značky Rosa Carriço. „Dnes stále inovujeme portfolio v souladu s měnícím se světem. Jen v posledních pěti letech jsme dali blondýnkám sílu odvážit se s Blond Absolu, změnili postoje k textuře s Curl Manifesto, rozbili tabu o vypadávání vlasů s Genesis a vybudovali bezprecedentní úroveň síly s Prèmiere. Letos jsme přepracovali náš ikonický Elixir Ultime na doplnitelný produkt, posouvající náš závazek k udržitelnému luxusu do budoucnosti,” vyjmenovává ikonické produkty značky prezidentka.
Autor: Kérastase
Foto: Kérastase

Ženy, které značce propůjčily svou tvář i hlas

Kérastase se také může pyšnit ambasadorkami, které kromě krásy a talentu oplývají i svými silnými hlasy. Empowered femininity je jakýmsi ochranným znakem pro herečku Sydney Sweeney, která ztělesňuje sílu a odhodlání, i když zároveň vyzařuje sex-appeal. Ebonée Davis se zase objevuje na obálkách a stránkách módních a kosmetických časopisů po celém světě, její cesta ke kariéře však nebyla vždy snadná. Ve svých počátcích v módním průmyslu čelila hlubokým systémovým předsudkům, přesto dokázala své neúspěchy přetavit v odhodlání být hybnou silou změny, což je vlastnost, díky níž dokonale ladí s filosofií Kérastase „You Dare, We Care“.  Jako ambasadorka značky Kérastase od roku 2018 inspiruje Emily Ratajkowski ženy po celém světě svým otevřeným a nekompromisním přístupem k ženským tématům a motivuje je k tomu, aby dosáhly svého plného potenciálu. Emily nadále usiluje o změnu a boří tabu na svých sociálních sítích a v široké škále multimediálních projektů. Letos Kérastase jako svou nejnovější ambasadorku představil také čínskou herečku Yang Mi, která už dvacet let stojí na vrcholu zábavního průmyslu a je jednou z nejoblíbenějších a nejvlivnějších hereček ve své zemi. Za obrazovkou se nebojí být upřímná, vždy zůstává sama sebou v jakékoliv výzvě, což svědčí o její vnitřní síle.
Autor: Kérastase
Foto: Kérastase

O vlas lepší budoucnost

I co se týče udržitelnosti, Kérastase vstupuje do své další šedesátky s udržitelnými recepturami, odpovědným balením a inovacemi. Od roku 2015 vyrábí 97 % produktů továrna ve Španělsku, také zde využívá 100% obnovitelné zdroje energie a pracuje se systémem waterloop využívajícím 100% recyklovanou vodu.
V roce 2022 uvedla značka Kérastase na trh znovu plnitelné šampony in-scale, přičemž všechny šamponové lahvičky maloobchodní verze produktu jsou vyrobené ze 100% recyklovaného plastu. Od roku 2023 je 96 % nových produktů navrženo ekologicky a šetří 1110 tun původního plastu. Je důležité zmínit i fakt, že už více než 30 let je Kérastase oddaný světu bez testování na zvířatech a 63 % složek v receptuře přípravku jsou rostlinného původu.
Autor: Kérastase
Foto: Kérastase

Power Talks ve světě a nyní i v Čechách

Kérastase také podporuje ženy prostřednictvím mentorství a výměny zkušeností. V roce 2023 značka spustila v České republice Power Talks, což je program mentoringu, který má pomoci mladým ženám získat větší sebedůvěru. Následně vznikla stejnojmenná konference coby podpora mentoringového programu, který je určen mladým ženám. I tato konference si klade za cíl posílit sebevědomí žen, rozvíjet jejich kariérních dovedností a budovat smysluplné konexe, aby mohly posléze samy povzbuzovat ostatní ženy ve svém okolí.
A proto Kérastase pořádá druhý ročník inspirativní konference Power Talks v České republice, a to 21. listopadu 2024. Konference je realizována ženami a určena pouze pro ženy. Jejím hlavním cílem je inspirovat ženy na jejich cestě za sebevědomím a po úspěchu prvního ročníku je letos poprvé otevřena i pro veřejnost. Těšit se můžete na bohatý program tvořený ženami pro ženy, na němž promluví například topmodelka Tereza Maxová, filantropka a zakladatelka eponymní nadace, Kateřina Frič, tvůrkyně obsahu na sociálních sítích a instruktorka pilates, nebo Ema Müller, autorka, influencerka a zakladatelka komunity som bohyňa všetky sme.
Akce se koná v prostorách Galerie Mánes, Masarykovo nábřeží 1, 110 00 Praha 1, vstupenky lze zakoupit zde.