Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Krása

Ingredients: Mekka pro všechny, kteří chtějí vonět jinak

Josef Šlaich3. 4. 2020
Od počátku bylo společnou vizí majitelů Jakuba Kopčáka a Lukáše Loskota přinášet značky, jejichž produkty mají ve světě kultovní status. Nejlepší a největší český beauty concept store Ingredients se do povědomí všech zapsal již krátce po otevření v roce 2012 coby místo, kde se vám vždy dostane toho nejlepšího zákaznického servisu. Ten si nyní můžete vyzkoušet online.
Autor: archiv Ingredients
Foto: archiv Ingredients
Součástí filozofie Ingredients je jít proti proudu a nezajímat se o to, co dělají ostatní. Láska k řemeslu, kvalitní ingredience a originalita jsou společným jmenovatelem všech značek v portfoliu. A ačkoli si nové prostory v Maiselově ulici naproti parku u Staronové Synagogy nemůžete kvůli karanténě dočasně užít, e-shop funguje dál a zůstává mekkou pro všechny, kteří chtějí vonět jinak než ostatní. 
Pokud už znáte trendy švédský label Byredo Bena Gorhama, pařížský Diptyque, parfémové nakladatelství Frederic Malle či živočišné vůně Killian, portfolio nově obohatilo hned několik nových značek. Kultovní americké Le Labo, Mizensir založené Albertem Morillasem, unikátní pozlacené parfémy Strange Love NYC, britská Roja Dove či italská Kemi a nechybí ani vyhlášené francouzské svíčky z nejstarší manufaktury na výrobu vosku na světě, Cire Trudon.
Parfémy obsahují ty nejvzácnější vonné esence zpracované tradičními postupy, od kterých už většina moderních výrobců vůní ustoupila pro jejich nákladnost. Značky nesoucí označení „niche“ jsou velmi selektivní a od těch běžně dostupných se liší zejména kvalitou ingrediencí a originalitou. 
Autor: archiv Ingredients
Foto: archiv Ingredients
Autor: archiv Ingredients
Foto: archiv Ingredients
Autor: archiv Ingredients
Foto: archiv Ingredients
Niche značky mají opravdový příběh, za kterým nestojí tým marketingových specialistů, a své produkty tvoří s opravdovou vášní. Jejich hvězdami nejsou známé tváře, ale produkt samotný. Prostřednictvím niche parfémů si jejich tvůrci plní své sny o dokonalých vonných kompozicích bez kompromisů, které se nemusí podřizovat všeobecnému vkusu. Progresivní niche kosmetické značky zase využívají revolučních zelených technologií, které ještě před pár lety ani neexistovaly. 
Viditelných výsledků tak dosahují bez jediné kapky chemie. Niche produkty se nevyrábí sériově, nýbrž v malých várkách, tradičními postupy a s důrazem na kvalitu a ruční zpracování. Jejich distribuce je velmi limitovaná.
Autor: archiv Ingredients
Foto: archiv Ingredients
Autor: archiv Ingredients
Foto: archiv Ingredients
„Naši zákazníci nechtějí používat to, co ostatní. Navíc co sedne vám, nemusí vyhovovat někomu jinému. Naším úkolem je vybrat vám produkt na míru. Vše, co děláme, děláme s vášní, o kterou se rádi dělíme s ostatními. Zákazníky nikdy nenutíme do nákupu. Možnost vyzkoušet si produkty před zakoupením v pohodlí domova prostřednictvím vzorků je od začátku nedílnou součástí naší filozofie. Naším přáním je, abyste byli se svým nákupem maximálně spokojeni,“ říká Jakub Kopčák, spolumajitel Ingredients.
V Ingredients najdete i pěsticí a dekorativní kosmetiku společně s péčí o vlasy. Všechny značky využívají nejnovějších zelených technologií a obsahují čisté a bioaktivní ingredience rostlinného původu. Příkladem může být průkopnice green beauty Tata Harper, mimořádné produkty Retrouvé, australský Aésop, cenami ověnčená Omorovicza či newyorská dekorativní kosmetika rms beauty. Nováčkem jsou luxusní eko přípravky African Botanics, jež vznikají v srdci Jižní Afriky. Snoubí ty nejmodernější vědecké poznatky a zelené technologie s tradiční africkou domorodou medicínou, která po celá tisíciletí využívá aktivní síly koncentrovaných rostlinných výtažků.
Všechny produkty můžete zakoupit online na www.ingredients-store.com
Text vznikl ve spolupráci s  Ingredients.