VůněVášeň nyní voní po hruškách a jasmínu a je skvělou volbou na podzim
Cindy Kerberová14. 9. 2024
Sì Passione od Giorgio Armani přichází se staronovým názvem, ale ve zbrusu nové podobě, s novou tváří, emocemi a vzkazem, který ocení zejména Gen Z, ale nejen ta.
Foto: Viktoryia Vaitusionak for Vogue CS
Vůně vášně voní po hruškách a jasmínu
Itálie. Tahle země je zdrojem pro ty nejlepší ingredience, nejvyšší kvalitu a samozřejmě styl, na jehož podobě se významnou měrou podílí
Giorgio Armani. Mistr, žijící legenda, perfekcionista s dokonalým vkusem. Přestože jeho módní impérium se dá bez přehánění přirovnat k velikosti Římské říše v dobách největšího rozmachu, není produkt, který by on sám osobně neschválil, ať už jde o knoflíčky na saku, odstín kůže na sedačku, nebo beauty přípravky nesoucí jeho jméno. To také bude bezesporu tajemství úspěchu
Armani. Podívejme se jen na jeho parfémové portfolio a v něm na hit posledních jedenácti let. Řada Sì se stala jednou z nejprodávanějších vůní na světě. Určitě i vy najdete ve svém okolí a rodině někoho, kdo si ji zamiloval a nosí. První Sì v béžově zlatavém flakonu se objevilo na trhu roku 2013 a znamenalo masivní oživení zájmu o
chypré vůně. Svůj podíl na tom má jistě i dlouholetá tvář vůně Cate Blanchett. Letos se rodina Sì rozrůstá o další flanker, který vám svým názvem sice bude povědomý, ale jeho vůně, stejně jako tvář nové rozhodně jsou.
Řekněte Sì
Sì Passione Intense. Jméno, které byste si měli zapamatovat. Když se bavíme o Sì, bavíme se o kombinaci černého rybízu a vanilky, u Sì Passione Intense je nově hruška a velmi elegantní jasmín. Ty spolu s dřevitými tóny v základu dají vůní příjemnou hřejivost. Představte si měkoučký kašmírový svetr (samozřejmě od Armaniho), to je Sì Passione Intense. Komfortní, easy-to-wear, elegantní, ale zároveň smyslné pohlazení, které ve vás automaticky vzbudí výraznou emoční reakci.
Parfemářka Julie Massé (ta je mj. autorkou předchozí verze Sì Passione Intense z roku 2020) ji popisuje jako „čirou vášeň“ a o vzájemné kombinaci ingrediencí říká, že „evokují pocit slané kůže, která vibruje emocemi“. Ty umocňuje temně rudý a samozřejmě doplnitelný flakon s ombré efektem. Protože jde o verzi eau de parfum intense, vůně je výraznější a déletrvající než ostatní verze Sì Passione. Ale paradoxně je také jiskřivější a má v sobě výraznější energický náboj díky úvodním tónům zmiňované hrušky a také lehce kořeněného bergamotu. Santalové dřevo v samotném základu spolu s bourbonskou vanilkou si mozek automaticky spojuje s pocitem bezpečí a pohodlí.
Intenzivní prohlášení nové generace
Sì Passione Intense potvrzuje trend a zájem po mnohem intenzivnějších vůních, které rezonují zejména mezi mladšími generacemi. Na ty také novinka cílí i s pomocí tváře kampaně, která nový parfém doprovází. Oscarová superstar a módní ikona Cate Blanchett, která nadále zůstává tváří Armani, propaguje novinku
Sadie Sink. Skvělá volba už jen pro její výrok: „Když jste mladší, vášeň se nedá předstírat.“
Armani měl opět šťastnou ruku, když výraznou představitel Gen Z obsadil do hlavní role podzimní kampaně. Hvězda seriálu
Stranger Things a filmu
Velryba, kde zazářila po boku excelentního Brendana Frasera, vnáší do kampaně a emocí kolem novinky autenticitu, bezprostřednost a uvolněnou, velmi přirozenou eleganci.
Jaká tedy je nová
Sì Passione Intense? Květinová. Ambrová. Ovocná. Ale i dřevitá. A především dynamická. Na každém se rozvoní jinak, a přitom zůstává dobře rozpoznatelná. Své nositele zahalí do hřejivé, lehce pikantní aury. Padne jako sako od
Armani a přináší stejné emoce posilující sebevědomí.
#VogueApproved