Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Móda

Fenomén The Row

Alexander Bel13. 6. 2020
O tom, jak se jednoduchý a nadčasový styl sester Olsenových a jejich vášeň vytvořit ideální triko může převrátit v módní byznys a způsobit velký úspěch malé značky, o které mluví celý svět.
Je dvacáté první století a po pandemii Covid-19 začínají módní značky ještě více přemýšlet o velkých změnách. Stále se mluví o nutnosti zastavení nadměrné produkce oděvů a recyklaci, kvalita musí zvítězit nad kvantitou. Ideální je nepodléhat trendům a rozumně nakupovat kvalitní kousky, které vydrží desítky let. Ptáte se, co s tím mají společného známé sestry Mary-Kate a Ashley Olsenovy? Věrní fanoušci vědí, že jejich jednoduchý, občas i konzervativní styl a láska k módě se jednoho dne obrátila v navrhování pro vlastní značku. A tak v roce 2006 vznikl nový fashion brand The Row, který se zaměřuje na kvalitní látky, střih a nadčasovost.
O značce se prakticky nemluvilo až do roku 2008, kdy se tváří lookbooku stala herečka Lauren Hutton. Rok 2011 je přelomový; vedle dámské kolekce sestry poprvé uvedly i pánskou. Rok 2012 a The Row dostává prestižní ocenění Council of Fashion Designers of America, o dva roky později je tu první butik v LA a za další dva následuje v New Yorku prezentace Pre-Fall 2016. Loni Mary-Kate a Ashley v Londýně otevřely svůj první obchod v Evropě.
Tajemství úspěchu? Správná komunikace na sociálních sítích, promyšlený výběr spolupracovníků a také pravidelný hudební playlist. Hlavní však je, že sestry Olsenovy mluví se svými zákazníky, naslouchají jim a vnímají jejich aktuální potřeby.
Pokud jste se rozhodli investovat do nového kousku, můžete vybírat z kolekce slavných dvojčat. Ve vaší garderóbě zůstane aktuální napořád.