Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Celebrity

Proč Kim Kardashian přejmenovala svou značku spodního prádla

Natálie Debnárová28. 8. 2019
Nejslavnější influencerka všech dob své značce spodního prádla dala nové jméno. Učinila tak poté, co se na název brandu, který představila na začátku léta, snesla obrovská vlna kritiky. Jaké jméno ponese firma vyzdvihující ženské křivky nyní?
Chybami se člověk učí. A že se nejedná jen o prázdné klišé, o tom by Kim Kardashian mohla vyprávět. Před nedávnem uvedla na trh značku spodního prádla Kimono, to však netušila, jak moc se netrefila do vkusu potencionálních kupců. Kritika zejména obyvatel Japonska nebrala konce, Kim byla mimo jiné nařčená za vykrádání cizí kultury, a tak bylo načase vymyslet, jak se k situaci postavit.
Nebyla by to Kim, aby z debaklu neudělala záměr, a tak na sociálních sítích uvedla novou altenativu brandu: SKIMS Solutionwear. „Moji fanoušci a sledující jsou pro mne vždy velkou inspirací a já jsem velmi vděčná za všechny jejich nápady k novému jménu mé značky,“ uvádí na svém Instagramu. 
Kim se netají velkou ambicí potěšit každou ze zákaznic. „Líbí se mi myšlenka, že mé prádlo bude někdo s láskou nosit. Je navržené tak, aby zdůraznilo ty nejlepší části našeho těla,“ vysvětluje. SKIMS půjde do prodeje už desátého září a nabídne podprsenky, kalhotky a body nejrůznějších střihů. Prádlo bude dostupné ve velikostech XXS až 5XL, protože jak sama autorka říká, mělo by padnout každé ženě bez rozdílu.