PřehlídkyKdyž je móda skutečný combat: Tobias Schubert propojuje svou kolekci s gamingem beze zbytku
Jan Boublík26. 4. 2025
Inspirace ikonickými tituly jako Mortal Kombat ožívá nejen na mole, ale i ve virtuálním světě vlastní videohry. Móda tu není jen vizuálním, ale plnohodnotným zážitkem – na přehlídce, v herní konzoli i na ulici.
Foto: Viktoryia Vaitusionak for Vogue CS
Co bylo hlavní inspirací pro vaši novou kolekci?
Inspiraci jsme čerpali hlavně z videoher, které jsme všichni milovali – Bloodborne, Tekken, Mortal Kombat – ale i z filmů jako Blade a Matrix. Hodně nás baví téma prolínání reality a fikce, což jsme tentokrát naplno rozvedli. Všechno, co nás dlouhé roky ovlivňovalo, se konečně propsalo do našeho vlastního projektu.
Proč jste se rozhodli vytvořit vlastní videohru?
Už dlouho jsem mluvil o tom, že bych chtěl udělat vlastní hru. Teď se to konečně povedlo. Nešlo nám jen o estetiku, ale o skutečný zážitek, který propojí svět módy, hudby a gamingu. Věřím, že právě v téhle kombinaci je budoucnost.
Jaké speciální prvky kolekce přináší?
Vedle samotného oblečení jsme vytvořili i projekt v reálném světě – ve spolupráci s partnerem jsme připravili hru, kterou si lidi můžou zažít fyzicky v jejích pobočkách. Zároveň se v naší videohře objevují reálné outfity, které byly k vidění na přehlídce.
Foto: Viktoryia Vaitusionak for Vogue CS
Jak vypadá spojení světa módy a virtuální reality?
V nové hře se objevují nejen aktuální modely z přehlídky, ale i prvky z minulých dropů. Snažíme se ukázat, že móda nemusí žít jen na mole, ale jde to i v digitálním prostoru, kde má dokonce vlastní život a příběh.
Kdy se hráči a fanoušci můžou na hru těšit?
Hra vyjde už během několika týdnů. Je to pro nás velký krok, protože tím ukazujeme, že móda a gaming spolu můžou fungovat přirozeně, bez nuceného spojování. Doufám, že to lidi stejně nadchne jako nás.
Foto: Viktoryia Vaitusionak for Vogue CS