Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Móda

Hravá společná vánoční kolekce od dvou značek, kterou na rozdíl od svetrů se soby budete chtít nosit

Shunsuke Okabe 7. 11. 2023
Japonské Uniqlo se tentokrát obrátilo na britskou designérku Anyu Hindmarch, kterou proslavil hravý styl, a nyní představují společně vytvořenou kolekci. Na rozdíl od klasických vánočních svetrů ji budete chtít celou najít pod stromečkem. A budete ji i nosit!
Autor: courtesy of UNIQLO
Foto: courtesy of UNIQLO
Kabelky, doplňky i oblečení s pop-artovými motivy. Hravý styl a Anya Hindmarch neodmyslitelně k sobě patří od roku 1987, kdy designérka založila stejnojmennou značku. Pop-artové motivy na kabelkách a kožených doplňcích ji proslavily stejně jako taška „I'm NOT A Plastic Bag", která svého času vzbudila na módní scéně senzaci. Plastovou tašku designérka navrhla s ohledem na udržitelnost, která v roce 2007 rozhodně nebyla tak silným tématem jako dnes. Hindmarch si tak značně rozšířila fanouškovskou základu a získala velkou podporu ze strany mladé nastupující generace kreativců.
Autor: courtesy of UNIQLO
Foto: courtesy of UNIQLO
Teď se její práce dostane k ještě širšímu publiku: Pro japonský řetězec Uniqlo totiž navrhla imitovanou sváteční kolekci. Výsledkem spolupráce jsou celkem tři styly pletených oděvů pro ženy a děti. Kolekce je vyrobena z vysoce kvalitního úpletu z jehněčí vlny a kašmíru s dvoubarevným vzorem a ručně šitými manžetami. Najdete v ní i ikonický motiv očí tolik typický pro Anyu Hindmarch, přičemž si vyhrála i s jemnou strukturou kašmíru. K dispozici budou také kusy využívající technický materiál Uniqlo Heattech, včetně vtipné pletené čepice s motivem očí.
Autor: courtesy of UNIQLO
Foto: courtesy of UNIQLO
Návrhářka je již dlouho velkou fanynkou značky Uniqlo a používá ji na každodenní nošení nejen pro sebe, ale i pro svých pěti dětí (na svetry píše jména, aby je od sebe mohly rozeznat). Jedním z bodů, na které se při tvorbě této kolekce zaměřila, bylo, jak jí přidat nový nádech a zároveň využít stávající barvy a siluety značky. „Chtěla jsem, aby i každý detail úpletu, vytvořený pomocí stehů a vnějších prošití, přinášel nositeli radost."
V kampani vystupuje britská modelka Olympia Campbell. Vizuály se zaměřují na okamžik z každodenního života, kdy si svléká svetr, a vyjadřují pocit uvolnění a optimismu, který kolekce ztělesňuje. Kolekce bude k dostání od 23. listopadu v obchodech i on-line.
Článek vyšel v originálu na: vogue.co.jp