MódaZnačka BOSS mění svou identitu
tým VOGUE26. 1. 2022
Krok, který je vždy tak netrpělivě vyhlížen. Krok, který může změnit celé postavení značky. Krok, ke kterému se odhodlal BOSS. Značka mění logo a představuje kampaň plnou hvězd.
Nové logo značka představuje poprvé po padesáti letech své existence. V její historii je to důležitým milníkem. A obrat je výrazný, provedení je výrazně strohém a vytučněná typografie představuje krok směrem k zákazníkům, kteří teď u BOSS zajímají.
Má to být publikum mladé, uvědomělé a s vytříbeným vkusem. Ty všechny chce teď značka oslovovat a svou módou také inspirovat. Proto spolu s oznámením o změně identity přichází i seznam celebrit, které jsou součástí nové exkluzivní online kampaně. Mezi nimi i TikTok hvězda Khabane Lame, senegalsko-italský influencer s publikem čítajícím více jak 126 milionů. S multitalentovaným tvůrcem započala značka spolupráci během milánského týdne módy a souvislosti vzniku BOSS módy bude tento insider pravděpodobně zpracovávat i v budoucnosti. K ní BOSS vzhlíží ještě s dalšími hvězdnými jmény, například Kendall Jenner, Hailey Beiber, Joan Smalls nebo Lee-Min Ho.
Nová identita přichází i s poselstvím. #BeYourOwnBoss, heslo, motto i název kampaně se všemi vyjmenovanými supestars. Jak ale bude nová BOSS móda vypadat? A co na to jedna z hlavních tváří rebrandingu Hailey Bieber? Zůstaňte napojeni na Vogue, více informací přineseme už v březnovém vydání.