Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Vogue Daily

Debutantky. Nové tváře žhavých beauty novinek

Cindy Kerberová21. 2. 2022
S blížícím se jarem luxusní kosmetické značky odhalují své zásadní novinky — a spolu s nimi i nové tváře. Tentokrát opravdu nové.
Anya Taylor-Joy v kampani Dior Addict
Foto: Liz Collins
Anya Taylor-Joy v kampani Dior Addict
Kosmetická sekce módního domu Dior připravuje na nadcházející sezonu několik zásadních novinek. Jednou z nich bude proměna lesklých rtěnek Dior Addict. Týká se to celkem 40 odstínů včetně čísla 8, nové červené, z níž plánuje Peter Phillips, kreativní ředitel Dior Make-Up, vytvořit novou ikonu. Vedle obalů si updatem prošlo i složení rtěnek. Ty teď obsahují mimo jiné jasmínový vosk nebo švestkový olej. Kampaň #ShineAttitude nafotila Liz Collins a na snímcích pózují: herečka Anya Taylor-Joy; Jisoo, zpěvačka z korejské skupiny Blackpink; nebo Sharon Alexie alias Flamme de Pigalle.
Anya podepsala smlouvu se značkou vloni v říjnu. Poté, co se na červeném koberci začala ukazovat výhradně v Dior šatech. A odkud tuhle vycházející hvězdu stříbrného plátna znáte? Držitelka Zlatého Glóbu za roli v Dámském gambitu se před kamerou objevila poprvé v roce 2014 ve filmu Upíří akademie, následovaly Gangy z Birminghamu, Emma, zmíněná mini série Dámský gambit nebo Poslední noc v Soho. Letos se na ni můžete těšit hned v pěti nových titulech. 

Amanda Gorman & Estée Lauder

Loňský rok znamenal pro americkou básnířku a aktivistku Amandu Gorman zásadní přelom. 21. ledna 2021 recitovala na inauguraci amerického prezidenta Joea Bindena, v květnu pózovala na obálce americké Vogue a v září se upsala značce Estée Lauder. Zároveň získala titul Global Changemaker — jako vůbec první v historii značky. „Nepropůjčuji jim ale jen svou tvář a tělo, získávají také mého ducha, můj mozek,“ prohlásila třiadvacetiletá umělkyně ke tříleté smlouvě s kosmetickým gigantem. „Nechci, aby mi někdo diktoval, co mám, nebo nemám dělat. Teď je ta chvíle, abych já řekla světu, co by měl dělat.“ Amanda poprvé v nové roli vystupuje v souvislosti s ikonickým make-upem Double Wear, přičemž celou kampaň doprovází slogan Confidence inspires change.

Barbie Ferreira & YSL

Bylo jen otázkou času, kdy se někdo další ze seriálu Euforie objeví v beauty byznusu. Zendaya se upsala francouzskému Lancôme, kde propaguje řadu Idôle. Hunter Schaffer se následně spojila se značkami Prada a Shiseido, aby přišla chvíle pro Barbie Ferreiru. Nepřehlédnutelnou herečku s uhrančivým pohledem si vyhlédli u YSL a ona na lukrativní nabídku kývla, takže je nyní novou ambasadorkou pro make-up a vůně. Zatím tedy jen v rámci amerického trhu, nicméně globální kampaň přijde dříve či později. Spolu s ní ale značka YSL ohlásila ještě jednu tvář: Transgender herečku a modelku Indyu Moore. YSL poslední dobou budí pozornost nejen novými ambasadory, ale i produkty. Lash Clash Extreme Volume Mascara totiž po dlouhé době představuje řasenku, jejíž nedílnou součástí je velký kartáček. Díky němu získáte jak o 200 % výraznější řasy, tak i opečované brvy. Barva obsahuje výtažek z kosatce, který si brand YSL sám pěstuje v zahradě Ourika v Maroku.

Emma Raducanu & Dior

Emma Raducanu v kampani na Dior La Mouse Off/On
Foto: archiv značky
Emma Raducanu v kampani na Dior La Mouse Off/On
Emma Raducanu bere útokem nejen tenisový svět a podepsala smlouvu se značkami Tiffany & Co. nebo Dior. Devatenáctiletá tenistka, která je momentálně 12. nejlepší tenistkou světa, nejprve vloni v září vyhrála US Open, aby se už měsíc poté stala tváří Dioru. Tento luxusní dům sportovkyni i obléká, na světovou premiéru poslední bondovky No Time To Die dorazila v bílých šatech od Marie Grazie Chiuri, kreativní ředitelky značky. Proč si Dior vybral právě ji? Odpověď je jednoduchá. Emma přivezla domů vítězství z US Open, což se stalo poprvé od roku 1977, takže platí za britskou jedničku vůbec. 
Prvním beauty zářezem téhle sportovní superstar bude novinka v péči o pleť La Mouse On/Off, pěnový cleanser pro všechny typy pleti, který vstoupí na trh v březnu. Výjimečná krémová textura v sobě ukrývá extrakt z leknínu, který vyrostl v nové Dior zahradě Latour-Marliac na jihu Francie. Pěna odličuje a čistí, aniž by narušovala kožní bariéru.