AdvertorialKdyž se spojí dvě ikony, vznikají ty nejlepší věci
28. 6. 2024
Když něco funguje, není třeba přestávat. A přesně tohoto hesla se drží i společnost Marks & Spencer, která opět oznámila designovou spolupráci s britskou herečkou a ikonou stylu Siennou Miller.
Po úspěšné kolekci z loňského září, kdy Sienna stála v čele podzimní kampaně M&S Womenswear, se obě britské ikony vracejí na cestu, jejímž cílem je definovat vnímání stylu a inspirovat stávající i nové zákazníky. „M&S jsem vždycky milovala – tato značka je součástí britského života a pro mnoho lidí má zvláštní význam. Odezva na podzimní kampaň, kterou jsem byla tváří, byla fenomenální. Spolupráce na designu kolekce dámského oblečení mi proto dávala velký smysl. Nemůžu se dočkat, až uvidím, jak letní kolekci budou vnímat zákazníci,“ říká Sienna Miller.
A tak v rámci této spolupráce vznikla 22dílná kolekce, ve které se objevují motivy letních festivalů, potisků ze 70. let nebo vintage stylu. Je založena na vrstvení, které tvoří její základ a odráží způsob, jakým Sienna přirozeně staví svůj vlastní look. Kombinace barev a potisků je inspirovaná Markem Rothkem, jedním ze Sienniných oblíbených umělců. Sienna ale nezapomíná ani na spolehlivé stálice šatníku, bez kterých se neobejde, například volné džíny. Najdeme mezi nimi také khaki bundu, která v kombinaci s letními šaty vytváří efektivní kontrast. A nechybí ani dokonalá letní košile s náznakem vintage stylu, dotvořená jemnými detaily, které poskytují nenucený, ale sofistikovaný vzhled.
„Jsme velice potěšeni, že můžeme navázat na náš vztah se Siennou Miller a představit kolekci, která je inspirovaná jejím osobním šatníkem. Sienna je ztělesněním moderní ženy – sebevědomé, emancipované a přirozeně elegantní – a její jedinečný styl a osobnost dokonale doplňují hodnoty naší značky. Jsme přesvědčeni, že společně budeme inspirovat nové i stávající zákazníky vzrušujícími módními výzvami během letní sezony i po ní,” doplňuje ředitelka dámské konfekce M&S Maddy Evansová.