Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Advertorial

Klinika LaserPlastic oslavila 25 let průkopnické práce v oblasti estetické medicíny

30. 9. 2024
Pražská estetická klinika LaserPlastic minulý týden oslavila své 25. výročí. Toto pracoviště se stalo synonymem pro inovativní přístupy v oblasti estetické medicíny a plastické chirurgie, poskytující komplexní služby v srdci historické Prahy. Pro Vogue CS během oslav činnost kliniky bilancovala primářka kliniky Marta Moidlová a marketingová ředitelka Gabriela Pečenková. 
Autor: Laser Plastic
Foto: Laser Plastic

Jaké procedury se u vás provádějí nejčastěji?

Marta Moidlová: Z přístrojové medicíny se u nás nejčastěji provádí laserová liposukce a laserové omlazování pleti. Z plastické chirurgie pak operace horních víček a plastiky obličeje – facelifty. Z estetické medicíny jsou to pak klasické injekční aplikace botulotoxinu, výplní a biostimulátorů.

Je v oboru nějaká procedura, která už se k vaší radosti neprovádí? 

MM: Vyloženě se mi ulevilo, když se přestaly používat nebezpečné injekční výplně na bázi silikonů a polymetylmetakrylátu – aspoň v to doufám...

Jaké nejvěší změny se v estetické medicíně udály, když porovnáte dobu založení kliniky s dneškem?

MM: Největší rozvoj je vidět zejména v přístrojové technice. Lasery, co ty dnes umí! A co všechno a na jakou veškerou problematiku dnes existují i jiné technologie, například elektromagnetická nebo radiofrekvenční. Je úžasné mít možnost to pozorovat a učit se novým technologiím, které řeší mnohočetnou problematiku mnohem lépe, efektivněji, rychleji a hlavně s minimální bolestivostí a rychlou rekonvalescencí. 

Jak byste popsala vizuální proměnu, kterou klinika prošla, a co všechno rebranding zahrnoval? 

Gabriela Pečenková: Z původní modré, vínové a béžové barevnosti ve vizuální identitě jsme se rozhodli pro fuchsiově růžovou a pro zjednodušení našeho loga. Spustili jsme zbrusu nový moderní web včetně vůbec prvního e-shopu a věnujeme se různým kampaním na Instagramu. Natočili jsme také svou první reklamu, kde je hlavním hrdinou komik Miloš Knor a jeho manželku si zahrála Alice Bendová.

Co byl cíl rebrandingu? 

GP: Cílem bylo propojit tradici kliniky, která sídlí v historickém centru Prahy a má již 25 let stálý tým špičkových odborných lékařů, kteří se neustále vzdělávají v nejnovějších trendech estetické medicíny a na kliniku pořizují inovativní technologie, se světem současného marketingu a PR. Je škoda, že nově vznikající konkurence s čerstvě vystudovanými lékaři či salony bez odborníků zaznamenává úspěch jen a hlavně díky dobrému marketingu, a o našich profesionálech se tolik neví, protože právě nevynikají v sebeprezentaci například na sítích.

Jak jste přišla s nápadem na originální marketingovou kampaň s příběhem na P?

GP: Inspirací mi byl původní již přes 15 let starý stand-up Miloše Knora. Najednou mě napadlo tolik slov, která s klinikou a procedurami přímo souvisejí, že jsem z toho dala dohromady celý takovýto příběh. S manželem jsme natočili self tape, jak by mohla reklama vypadat, a věci se začaly hýbat.

Jak došlo ke spojení právě s Milošem Knorem a Alicí Bendovou v kampani kliniky? 

GP: Přemýšlela jsem nad tím, kdo má smysl pro humor, charisma a zároveň bude diváky bavit. Vzhledem k tomu, že autorem původního příběhu byl právě Miloš Knor, bylo propojení naprosto přirozené. A Alice se k němu se svým krásným humorem skvěle hodila. Navíc je naší dlouholetou spokojenou klientkou, která je pro každou legraci!
1 / 3
Foto: Laser Plastic