Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Móda

Dva šatníky, jedna rodina aneb Jak se styly mísí, ale vazby zůstávají

tým VOGUE28. 4. 2025
V kampani Answear.cz pro jaro a léto 2025 nejde o okázalé styly, ale o vztahy, které módu přetvářejí ve výpověď. V klidné atmosféře se prolíná respekt, soustředění i přirozený cit pro estetiku. Když si Boss porozumí s Birkenstock a adidas se zamiluje do Patrizie Pepe, vznikne pečlivě řízený kontrast, který odráží nejen různorodost stylů, ale především výjimečnost celého výsledku a sílu módy.
Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
Foto: Petr Vágner Autor: Petr Vágner
Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
My jsme se rozhodli inspirativní kontrast stylů ilustrovat na té vůbec nejikoničtější dvojici: fotbalové legendě Patriku Bergerovi a jeho synovi Patrikovi. Dva muži, dvě generace, dva světy, které se potkávají v tichém porozumění. Jak spolu ladí konzervativní, a přesto experimentální ráz italského džentlmena a mladický městský styl? To dokazuje silné spojení otce a syna, dvou parťáků, přátel, blízkých a členů jedné rodiny. 
Sako, IRO; 13 990 Kč; rolák, UNITED COLOURS OF BENETTON; 1 999 Kč; kalhoty, BOSS ORANGE; 3 199 Kč; mikina, DIESEL; 5 099 Kč; modré kalhoty, ADIDAS ORIGINAL; 3 499 Kč; boty, modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Sako, IRO; 13 990 Kč; rolák, UNITED COLOURS OF BENETTON; 1 999 Kč; kalhoty, BOSS ORANGE; 3 199 Kč; mikina, DIESEL; 5 099 Kč; modré kalhoty, ADIDAS ORIGINAL; 3 499 Kč; boty, modelů vlastní
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč;
Foto: Petr Vágner
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč;
„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme své zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com k celkové kampani.
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Kampaň s názvem Zahalte svůj život do vzácných věcí je postavená na pečlivě vybraném portfoliu prémiových značek jako adidas, AllSaints, Birkenstock, Boss, Patrizia Pepe a Pinko. Nejen prostřednictvím nich Answear.cz odvážně kombinuje a ukazuje, že spojením dvou zdánlivě neslučitelných stylů vznikají fascinující módní příběhy. Celá komunikace propojuje například sportovní styl adidasu s elegancí značky Patrizia Pepe či sofistikovaného Pinko s rockovým duchem AllSaints.
Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
Svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; triko a boty modelovy vlastní
Foto: Petr Vágner
Svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; triko a boty modelovy vlastní
photo & video: Petr Vágner
creative concept & styling: Jan Boublík  
make-up & hair: Ondřej Porubský (Make-up institut)
production: Petra Štěpánková