MódaDva šatníky, jedna rodina aneb Jak se styly mísí, ale vazby zůstávají
tým VOGUE28. 4. 2025
V kampani Answear.cz pro jaro a léto 2025 nejde o okázalé styly, ale o vztahy, které módu přetvářejí ve výpověď. V klidné atmosféře se prolíná respekt, soustředění i přirozený cit pro estetiku. Když si Boss porozumí s Birkenstock a adidas se zamiluje do Patrizie Pepe, vznikne pečlivě řízený kontrast, který odráží nejen různorodost stylů, ale především výjimečnost celého výsledku a sílu módy.
Foto: Petr Vágner Autor: Petr Vágner
Svetr,
ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč;
šortky,
FILIPPA K; 5 499 Kč;
Kalhoty,
BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
My jsme se rozhodli inspirativní kontrast stylů ilustrovat na té vůbec nejikoničtější dvojici: fotbalové legendě Patriku Bergerovi a jeho synovi Patrikovi. Dva muži, dvě generace, dva světy, které se potkávají v tichém porozumění. Jak spolu ladí konzervativní, a přesto experimentální ráz italského džentlmena a mladický městský styl? To dokazuje silné spojení otce a syna, dvou parťáků, přátel, blízkých a členů jedné rodiny.
Foto: Petr Vágner
Sako,
IRO; 13 990 Kč;
rolák,
UNITED COLOURS OF BENETTON; 1 999 Kč;
kalhoty,
BOSS ORANGE; 3 199 Kč;
mikina,
DIESEL; 5 099 Kč;
modré kalhoty,
ADIDAS ORIGINAL; 3 499 Kč; boty, modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Bunda,
CALVIN KLEIN; 2 489 Kč;
šátek,
POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč;
kalhoty,
HUGO; 3 199 Kč;
„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme své zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com k celkové kampani.
Foto: Petr Vágner
Bunda,
CALVIN KLEIN; 2 489 Kč;
šátek,
POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč;
kalhoty,
HUGO; 3 199 Kč;
svetr,
BOSS; 6 899 Kč;
kalhoty,
WON HUNDRED; 6 499 Kč;
brýle,
DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Bunda,
CALVIN KLEIN; 2 489 Kč;
šátek,
POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč;
kalhoty,
HUGO; 3 199 Kč;
svetr,
BOSS; 6 899 Kč;
kalhoty,
WON HUNDRED; 6 499 Kč;
brýle,
DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Kampaň s názvem
Zahalte svůj život do vzácných věcí je postavená na pečlivě vybraném portfoliu prémiových značek jako adidas, AllSaints, Birkenstock, Boss, Patrizia Pepe a Pinko. Nejen prostřednictvím nich
Answear.cz odvážně kombinuje a ukazuje, že spojením dvou zdánlivě neslučitelných stylů vznikají fascinující módní příběhy. Celá komunikace propojuje například sportovní styl adidasu s elegancí značky Patrizia Pepe či sofistikovaného Pinko s rockovým duchem AllSaints.
Foto: Petr Vágner
Svetr,
ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč;
šortky,
FILIPPA K; 5 499 Kč;
Kalhoty,
BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
Foto: Petr Vágner
Svetr,
BOSS; 6 899 Kč;
kalhoty,
WON HUNDRED; 6 499 Kč;
brýle,
DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; triko a boty modelovy vlastní