Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Sneakers

Proč byste měli znát Emily Oberg

Klára Pačesová / Queens14. 8. 2018
Za víc než čtvrt miliónovým profilem na Instagramu se neskrývá pouze štíhlá brunetka s filipínskými kořeny, ale také známá tvář Complex Magazínu, fitness & fashion influencerka a v neposlední řadě výrazně kreativní osobnost, která miluje spojení sportu, streetwearu a tenisek. Víte, proč se vyplatí ji sledovat?
Autor: Archiv KITH
Foto: Archiv KITH
Emily Oberg vstoupila do světa streetwearu ve svých dvaceti letech, kdy se přestěhovala do New Yorku a přihlásila na stáž do redakce Complex Magu. Nedlouho poté se stala jednou z tváří oblíbených Complex Newsa její láska ke zdravému životnímu stylu a sportu jí vedla k vlastnímu pořadu v rámci Complex Medias názvem Get Sweaty. V něm Emily Oberg spojila rozhovory s osobnostmi jako DJ Khaled, Nicole Scherzinger, nebo Cardi B s více či méně obtížným cvičením. Sledovanost pořadu stoupala a Emilyna sláva také.
Ještě víc než před kameru to ale mladičkou moderátorku táhlo k módě. Zatímco Emilyn profil na Instagramu je plný selfíček a streetwearu, její inspirace a kreativní myšlení je zachyceno na profilu s názvem Sporty & Rich. Profil stejnojmenné značky, která spojuje sport a streetwear a a kterou Emily Oberg začala tvořit již v průběhu svého působení v Complexu. je vyjádřením nálady samotné návrhářky a v neposlední řadě pravidelně vycházejícím časopisem. 
I díky tomu se Ronnie Fieg, majitel obchodu KITHa jedna z nejdůležitějších osobností současného sneakerssvěta, rozhodl Emily angažovat do svého kreativního týmu. Emily Oberg se tedy na začátku roku 2017 rozloučila s redakcí Complex Magazínu, aby se mohla stát kreativní ředitelkou značky KITH WOMEN. Teniskový obchod se totiž začal zaměřovat i na svojí vlastní značku a Emily Oberg zde celkem 3 sezóny vedla dámskou sekci. 
I přesto, že toto spojení nevydrželo tak dlouho, jak by si asi zainteresované strany představovaly, zůstává Emily Oberg pevně zakotvená ve stejné oblasti bussinesu. Její prioritou totiž zůstává značka Sporty & Rich, pracuje jako marketingová konzultantka a zároveň je tváří značek jako Under Armour, nebo Calvin Klein. Bude zajímavé sledovat, kam se její kariéra bude ubírat, protože se v ní nachází velký potenciál a síť jejích kontaktů a zkušeností jí předurčuje k tomu, abychom o ní v budoucnosti ještě hodně slyšeli. 
Takže, už jste na jejím profilu na Instagramu klikli na „Sledovat“?