SpolečnostTajemství dokonalého šatníku hollywoodských maminek
Kristýna Jandová10. 5. 2024
Emily Ratajkowski, Kylie Jenner a Miranda Kerr – to jsou jen některé ze slavných maminek, které si zamilovaly australskou značku mateřského oblečení. Zakladatelka Nicole Trunfio nám v exkluzivním rozhovoru prozradila, jak se Bumpsuit zrodil i jak jde sladit mateřství s podnikáním.
„Těhotenská móda se léta utápěla ve stereotypu," stěžuje si Trinfio, zakladatelka značky
Bumpsuit, kterou vytvořila, když čekala svého třetího potomka. „Chtěla jsem ženám nabídnout oblečení, které jim umožní během těhotenství zůstat stylové a přitom pohodlně oblečené, aniž by musely utrácet za kusy, které si pak nebudou moct znovu obléct. Těhotenství přece není důvodem, abychom se musely vzdát svého šatníku!" Trinfio se tak zaměřila na tvorbu oblečení, které se hodí nejen do těhotenství a šestinedělí, ale i do dalších let. „Nepřipadalo mi praktické investovat do kousků, které bych mohla nosit jen po krátkou dobu," uvádí tato australská modelka.
Těhotenství je pro ženské tělo transformační zkušeností. Jak jste docílila toho, aby nastávajícím maminkám oblečení lichotilo a zároveň se v něm cítily dobře?
Chtěla jsem ženské tělo oslavit a neschovávat ho tak, jak se některé značky mateřského oblečení snaží. Chtěla jsem zdůraznit krásu a sílu ženských křivek, právě ty nám přece pomáhají chránit nový život uvnitř sebe. Kvalitní materiály pak zaručí maximální pohodlí během celého těhotenství. Měkké a prodyšné látky se příjemně nosí a nijak nás neomezují v pohybu. Elegantní a jednoduchý design umožňuje ženám svobodně vyjádřit svůj styl doplňky. Žena tak nemusí trávit čas přemýšlením, co si vzít na sebe, aby se cítila dobře. Má dostatek prostoru svůj outfit dokončit podle sebe.
Kromě fyzické transformace je těhotenství často i emocionální horskou dráhou. Může oblečení nějak ovlivnit i duševní pohodu ženy?
Oblečení, které navrhuji, přináší do každodenního života maminek možnost obléknout se elegantně, aniž by nad tím musela příliš přemýšlet nebo složitě plánovat. Oblečení zároveň zachovává její identitu. Myslím, že to zaneprázděným maminkám rozhodně pomůže i s duševní pohodou.
Jaká byla největší výzva při založení vaší značky a co pro vás bylo naopak nejpřínosnější?
Budování mé značky je plné odměn i překážek. Začít od nuly znamená pracovat 24 hodin denně. To bylo opravdu náročné, ale stálo to za to. Všechny zpětné vazby od klientek, které milují Bumpsuit, jsou pro mě tou největší odměnou. Negativní zpětné vazby mi zase pomáhají růst a posouvat značku dál.
Sladit mateřství a podnikání je boj. Co byste poradila začínajícím matkám-podnikatelkám?
Klíčem k úspěchu je organizace a silná podpůrná síť. Místo pocitů viny, že se nemůžu věnovat dětem naplno a potřebuji se soustředit na práci, se snažím uvědomit si, že pro mé děti je posilující vidět, že dělám, co mě baví. Chci pro ně být vzorem, jak zvládnout vlastní životní výzvy a žít plnohodnotný život. Samozřejmě, že když je čas na rodinu, věnuji se jí naplno. Disciplínu vyžaduje i umět vypnout pracovní myšlení a plně se ponořit do role matky. Zároveň svým dětem občas umožním nahlédnout do svého pracovního života, aby se staly součástí i této stránky mé existence.
Co vás nejvíce překvapilo na svém vlastním těhotenství?
Vyčerpání a nikdy nekončící hlad! I když jsem chtěla dělat vše, co jsem dělala před těhotenstvím, musela jsem se naučit poslouchat své tělo a odpočívat.
Jak byste si přála, aby vaše oblečení pomohlo ženám na jejich cestě k mateřství?
Chci vytvořit větší povědomí o poporodním období ženy a nabídnout matkám produkty, které jejich cestu usnadní. Mám také podcast
The Village, díky kterému se snažím dát prostor a hlas ženám a matkám a vytvořit komunitu, kde se mohou propojit.
Co plánujete do budoucna?
Pracujeme na různých inovacích, abychom udělali život maminek jednodušší. Právě jsme zahájili partnerství s
Victoria's Secret a otevíráme naše velkoobchodní podnikání pro Amazon i mimo něj, abychom se stali ještě dostupnějšími.
Miranda Kerr pro Bumpsuit
Foto: Bumpsuit