Odebírejte novinky Vogue

Obálka aktuálního čísla
Vogue CS do schránky. Poštovné zdarma.
Napište, co hledáte
Vogue Leaders

Michaela Seewald představuje Vogue Leaders

Vogue Leaders18. 1. 2021
Jsem nadšená, že mohu oznámit uvedení Vogue Leaders, online i tištěného titulu, který bude přinášet příběhy úspěšných lidí a značek napříč generacemi, obory i žánry, jejichž hodnoty souzní s hodnotami Vogue. 
Magazín bude propagovat diverzitu, zodpovědnost a respekt k jednotlivcům, komunitám a životnímu prostředí. Dáváme si za cíl propojovat zkušené leaders se začínajícími talenty, sdílet příklady dobré praxe a inspirovat naše čtenáře k posouvání hranic a překonávání limitů. Vogue Leaders v online podobě zahajujeme právě dnes příspěvkem Madeleine Albright, první tištěné číslo připravujeme na druhé čtvrtletí roku 2021. Těšit se můžete na leaders v oblasti módy, byznysu, technologií a umění, exkluzivní partnerství Vogue a obdobně smýšlejících světových značek, iniciativy na podporu udržitelnosti zaměřené na odpovědnost módního průmyslu a kurátorovaný online i offline prostor pro nové hodnoty, postupy a myšlenky v dnešním resetovaném světě. 
Myšlenka začít s projektem Vogue Leaders přichází právě v době, kdy inspiraci od osobností, které hýbou společností a byznysem, potřebujeme více než kdy jindy. Svět se zásadně proměňuje, svým způsobem vlastně kompletně resetuje, a nové paradigma by mělo stát na hodnotách, které odolají času. Také Vogue Values, které všechny světové edice představily s počátkem nové dekády, získávají nový význam a Vogue CS hledá další cesty, jak napomoci jejich sdílení, podpoře a šíření. Myslím si, že je důležité dát prostor vůdčím osobnostem s vizemi, kterými se můžeme inspirovat.
Resetovaná společnost by měla stát na hodnotách, které odolají času. 
Ačkoli COVID-19 přinesl určité provozní výzvy pro jakékoli podnikání, je také významnou příležitostí ke změně způsobu, jakým funguje vydávání módních časopisů a celý mediální segment. Současné prostředí vnímám jako jedinečnou příležitost k narušení ustálené praxe v tomto odvětví, která jednoduše nefungovala a měla se už dávno změnit. Společnost V24 Media vznikla jako „mediální platforma nové generace“ a COVID-19 v některých ohledech naši cestu urychlil. Učíme se být kreativní novým způsobem, ať už jde třeba o focení obálky časopisu přes Zoom, nebo online propojování kreativních týmů po celém světě. 
Autor: Marek Mičánek
Foto: Marek Mičánek
Budoucnost tištěných médií je podle mého názoru v partnerské spolupráci s digitálními médii, kde existuje největší příležitost k růstu. Tištěný magazín poskytuje hluboký smyslový zážitek, digitálním technologiím zase patří budoucnost. Ale je to kombinace tištěné a digitální verze, které se zcela nepřekrývají, co skutečně vytváří komplexní zážitek. Jako leader věnuji oběma platformám a lidem, kteří je vytvářejí, stejnou pozornost a péči. Snažím se, aby všichni z týmu věděli, proč je důležité spolupracovat a společně hledat nové způsoby kreativního vyjadřování. Toto období, které je pro mnohé osobně velmi těžké, prověřuje Vogue Values i každého z nás. Nejen Vogue, ale také Vogue Leaders stojí na sdílených hodnotách, spolupráci a důvěře ve smysl společné vize. 
Michaela Seewald je zakladatelkou a CEO společnosti V24 Media, která vydává Vogue Czechoslovakia. Uvedením dalšího titulu pod jejím vedením posiluje V24 Media svou pozici na českém a slovenském trhu, kde představuje vůdčí hlas v oblastech lifestylu, luxusní módy a leadershipu. Vrcholem luxusu je pro ni samotnou čas a zdraví. Říká, že, skutečně luxusní je to, co si za peníze nelze koupit.